AHOJ!


AHOJ! 

Vítám tě! Právě jsi vyhrál(a) v loterii. Ok, kecám. Jsem jen holka co miluje psaní a dostala jsem se do menších potíží - ztratila jsem inspiraci. To je asi důvod proč se tu pokouším o něco jako blog. Možná je na vině prokrastinace nebo jen moje lenost, kdo ví? 
Já tedy rozhodně ne, proto jsem na téhle stránce a říkám si, že tohle mě konečně donutí něco dělat – no snad budu mít pravdu. :)

Na tomhle místě asi nenajdete nic obvyklého – aspoň to není v plánu. Vzhledem k tomu, že je to pokus o dokopání se  k větší produktivitě a ne o fashion nebo beauty blog, mám takovou obavu, že tu bude všechno možné. :) Převážně to bude asi směsice myšlenek a postřehů, možná trošku motivace – protože té není nikdy dost! A proč daydreamers thoughts? Vlastně ani nevím, možná je to kvůli tomu, že každý z nás by měl snít alespoň trošku. :)

S láskou, 
K.

Komentáře

Oblíbené příspěvky